XXX CURSA DE L'ANOIA | 03/03/2018 | Cursa popular / Campionat Escolar de l’Anoia

03/03/2018
Cursa popular / Campionat Escolar de l’Anoia

XXX CURSA DE L'ANOIA

Enguany, quan ja anem per la 30ª edició, presentem una cursa pensada per a apropar aquesta disciplina a tothom; per aquells corredors que es volen iniciar en aquesta disciplina, ja sigui en solitari o en parella o en grup. I finalment, pensada per a tots els nois i noies que correran el Campionat Escolar de l’Anoia .

XXX CURSA DE L'ANOIA

Si no coneixes l’Esport de la Orientació te’n fem cinc cèntims:

• L’orientació la poden practicar tots els membres de la família: petits, grans i encara més grans.
  • Tenim circuits i mapes per a tots els nivells.
  • La cursa d’orientació es pot prendre com a un passeig enmig de la natura o com un esport competitiu.
  • L’orientació és un esport complert on es posa en joc la concentració, l’habilitat mental en saber interpretar el mapa reconeixent el lloc on estem i on volem anar i la capacitat física. Per això se’l coneix com l’esport del “Pensar i Córrer”.
  • Es recomana fer l’ús de la brúixola per poder navegar enmig del terreny i saber escollir adequadament la ruta més idònia.
  • T’ajuda a conèixer nous llocs del nostre esplèndid país.

Es donaran les explicacions necessàries a tota persona que ho necessiti per iniciar-se en aquest esport abans de que comenci la cursa.

Podeu trobar més informació sobre la orientació a la web de la Federació de Curses d’Orientació de Catalunya (FCOC):  http://www.web.orientacio.cat/

També us podem informar si envieu un correu a club@clubcoc.cat

03/03/2018 Cursa popular / Campionat Escolar de l’Anoia

Resultats